Bubbles


Sofia du som jobbar på systemet borde väl ha koll på era egna öppettider i mellandagarna, har du inte det?
Eh nej! Försöket att trolla arbetsdagen från 10-18 till 10-19 till förmån för frisören imorrn höll ju inte eftersom vi inte ens hade öppet till 19 idag, bra! Det blir tajt imorgon men det får gå. Jag ska alltså till fröken Thellman som ska rädda mig från mitt svarta hår lagom till nyår, det blir fint det här!

Kom hem från stan för en stund sen, käkat en förbannat fin kvällsmat på Soya med Björn, Simon & Celie, Jakob & Sara och Jonathan, buffeten= very nice och Rod Stewart hann nog med en och en halv förskräcklig Great American Song Book skiva innan vi var nöjda och gick...Tog även hand om inköpen för nyår idag innan jag gick från jobbet, jag går numera under smeknamnet "fyllefia"  och jag håller med, det ser bannemej inge bra ut å komma med kassar VARJE dag från jobbet. Allt är ju verkligen inte till MIG! Av naturliga skäl väldigt mycket bubbel på jobbet i dagarna, jag är sååå trött på Asti Cinzano!!



Jo! Idag kom det in en tant och skulle ha "ett sånt där moussesserande vin". Gullig tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0