In my pj:s!


Har bestämt mig för att hoppa över umgänge i Linneryd med trevligt folk till förmån för en dag i pyjamas framför tv:n. Slött? Eh jaaa men jag är inte helt hundra på att köra idag och efter mina senaste bilfärder så får folk faktiskt ha lite överseende. Går en hel del film på tv this time of year så jag börjar med Tomten är far till alla barnen tänkte ja:P Set the mood! Kanske kunde börja med säsong 2 av Brothers & Sisters som jag önskade och fick av tomten:P

Det är ändå lite konstigt det här med julen och julklappar. Jag är en sån som måste köpa minst två julklappar till folk för att få någon slags balans(?). Och man får ju jättemånga själv, eller i alla fall har jag fått en hel hög med grejer men sen när man blir tillfrågad så kommer jag inte ihåg en pryl jag fått! Favoriten av uppenbara skäl är ändå DKNY-klockan jag fick av Björn som passade mig perfekt i guld och brunt läder, matchar förlovningsringen höhöhö.

Igår vad skitkul, lyckad förfest och lyckad fest/utgång med Emmy (Honey). Så nu är det bara att tagga om till nyår, och det blir inge svårt!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0