Inte mycket kvar nu...


Goder morgon!
Det är 2 dagar kvar till jul och här sitter jag kvar i Örebro. Men det blir det ändring på idag!
vardagsrumsgolvet ser ut som jag ska ha loppmarknad med en go blandning av kläder, lite mat jag inte vill lämna,
teknologi, väskor och annan skit. Skola vid 3-6 och sen ska jag hämta upp Cilla vid muttrarna och sen far vi hemåt. Jätteskönt att slippa åka själv i mörkret i det här väglaget.
Imorgon ska jag: packa upp och bara mysa hemma? Nej, jag ska jobba, tjoho! Hoppas kläderna passar! =)
Får göra en snabbuppdatering på glögg och champagne innan vi slår upp dörrarna, så kanske jag kan få med mig något roligt själv till nyår! Nyår förresten, sjuukt pepp!
Nu blir det dusch och sen ska ja fundera ut vad jag ska göra med mina krukväxter!

Igårkväll drog Cilla och jag samtliga 5 timmar av Stolthet & Fördom, mycket trevligt och bra jobbat av oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0