Packat och klart


Sådär! Nu är hallen så oframkomlig som den någonsin varit och jag är taggad på ventiliering av B-uppsats...:P
Åh det känns som jag glömt hälften av allt jag skulle vara så duktig å ta med mig men jag kommer inte på något mer, det kan alltså vara så att jag har fått med mig allt.

Ringde precis Björn som är hemma i Småland närmare bestämt i Jönköping på julklappsjakt och det visade sig att han hade Emmy (honey) med sig. Jag blev konstigt nog lite lugn av denna vetskap. Det hela handlar om att Björn inte köpt någon julklapp till mig än och antagligen gör det nu idag just i denna stund. Så jag håller Emmy lite ansvarig för vad det blir, och det antagligen kommer bli kanon, det har det ju varit alla andra jular, anyways det känns tryggt=) Parentes! Nu när jag är ensam hemma och får lämna lägenheten i det skick JAG vill att den ska vara i när vi återvänder så passade jag på att slänga grejer i kylskåpet som antingen stått där för länge eller garanterat skulle ha börjat odla gröna gubbar! HAHA!







Kommentarer
Postat av: Emmy

OOOH NO I'm not honey! och om jag hade läst det här lite tidigare så hade jag kanske lagt ner lite mer energi på vad du ska få i julklapp.....! kör försiktigt nu fia honey. puss!

2009-12-22 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0