Sunday


Idag har varit en förhållandevis händelselös dag. Jag och Björnen sjöng visserligen i Mission på gudstjänsten imorse men det gick som vanligt bra:P Roligt att träffa folk i kyrkan igen, alltid så många glada ansikten=) Därefter kom svärföräldrarna med hem till Viktoriagatan för lite lunch och kaffe, mycket trevligt! Det är en sorts lättnad när ens respektives föräldrar funkar så pass bra ( som mina gör) ihop med ens egna föräldrar. Dom kommer ju ha en del med varandra att göra i framtiden :P

Där tog händelserna slut för idag! Resten av kvällen har bestått utav intag av pizza, en Wallander-film, slutet på Bodyguard och spanade efter vigselringdesign på dass nät. Väldigt lagom engagerad söndagkväll.

Igår var jag med pappa och farmor på kyrkogården och drog rundan som sen ett tag tillbaka utökats till ytterligare två ... det var jättemycket snö så pappa fick gräva fram några av stenarna. Det var ljus tända på både Tessis och Emmelis gravar, det såg vackert men kallt ut.
Imorgon är det jobb, 10-18 och sen kvällsmat på Soya i stan tillsammans med Simon, Celie, Jakob och Sara!

~ Nighty night ~

Jo, och så har jag fått lite struktur på nyår, det känns pepp! Emmy om du läser detta, läget är under kontroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0