Congratulations med soft celebration

Hej hej,
det är dags att sova snart. Klockan är kvart i 11 och idag fyllde jag 22. Tiden går så himla fort.
Jag är ett mycket tacksamt överraskningsoffer har vi idag konstaterat. Sov som en stock idag när Björn gick upp, gick och handlade, kom hem och bakade scones i köket. Vaknade först när han kom in i sovrummet med brickan innehållandes: juice, frallor och scones, marmelad, smör, en vas med blommor och en noblesse chokladask ( min favvo) Jag har verkligen inte önskat mig någonting av någon så det blev ett hemmagjort presentkort, så vi får se vad jag hittar på för det =) Tack min Björn som är allt jag behöver å vill ha!
Vi var lediga båda två idag och har haft en väldigt skön och ledig förmiddag. Vid 4 var vi och hämtade Saga och Lina på dagis och barnvaktade en skvätt tills Anders och Taina kom hem. Sen blev det lite last minute-plugg inför seminariet imorgon när vi ska redovisa muntligt om Tourettes syndrom.

Veckan som kommer ser väldigt lugn ut, sen på torsdag tar jag och Malin bilen till Göteborg till sån där studiofotografering alla åker på nu för tiden. Hon fick gratis inbjudan och fick bjuda med en kompis så det blir trevlig roadtrip när ja ska försöka mig på att köra bil i Göteborg som kör mot enkelriktat i Jönköping :P Sen åker vi hemåt för rephelg i Jönköping. Det är dags för första repet med countrygänget inför sommarens konsert. Ska bli grymt sköjj! Bara vi hinner få till dom där noterna någon gång. Alltid någonting som går före.

Idag lockade jag håret seriöst med vågtången för första gången. Det blev himla tjusigt om jag får säga det själv, det börjar bli långt barret, och längre ska det bli!!

Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0