En trött men nöjd söndagkväll.


Detective Cheif Inspector Barnaby på 8:an är livet en söndagkväll, så det så! Jag har tusen sidor att läsa men de hjälps inte när det mördas i Midsomer! Kom hem för en stund sen från Hed! Hed ligger knappa timmen från Örebro förbi Köping har jag nu lärt mig. Där var vi med kören ikväll och hade vårkonset, som gick riktigt bra!
Nu är det inte så långt kvar tills sista sökdatumet för högskolan, på torsdag närmare bestämt så det är väl dags snart, annars glömmer jag det säkert...
Imorgon är det dags för sommarjobbsintervju på Systembolaget i Örebro och jag peppar bäst jag kan här. Jag börjar oroa mig så smått för att han (butikschef Håkan?) ska försöka sätta dit mig på massa svåra rekommendationer. Det vore typiskt eftersom jag i mitt CV spelade (aningen för mycket) på att jag på jobbet hemma i Habo var tvungen att fort komma in i rekommenderingar eftersom vi bara har över-disk-betjänning där :P Får nog ta en titt i Systemetkatalogen innan jag går och lägger mig:P Resten av morgondagen ska ägnas åt läsning och skrivning, tanken är att ja ska ha skrivit ett 2sidigt paper på kurslitteraturen till tisdag...vi får se hur det går med det!

Från tråkigt till lite roligare:P På onsdag kommer littlesister och hälsar på i några dagar! Tur att jag sparat lite från senaste CSN-bidraget:P Iof ska jag nog shoppa vettigt och ge mig på det här med krukväxter till lägenheten som för övrigt är i stor brist på grönt. Anna, påminn mig om detta!
Nu ropar kocken, bäst att göra som han säger!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0