Jag tittar på Crowned.....

Segardegardag! Jag sitter och tittar på Crowned! Varför? Mycket bra fråga...Det är alltså en realityshow där mammor och döttrar tävlar i beauty, brains och talent. Inga av paren har något av de!
Igår jobbade jag och sen trodde ja det skulle bli ännu en hemmakväll. Men se det ändrade Malin Yngve på och bjöd in mig på förfest här på Väster hos trevligt folk! Jag följde inte med ut av brist på pengar och gick hem la mig i soffan och tittade på Saving Private Ryan i sällskap av en kopp varm oboy och muffins! Fint va de=)

Om 5 minuter kommer Björnen äntligen hem, och ja har inventerat kylskåpet och tänkte att vi skulle mötas på Ica för inhandlade av tacosgrejer! Sen blir det inte många knop mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0