the Comeback


Jag tänker inte ens kommentera, så långt har uppehållet varit härifrån!! Jag har en teori om att det har en hel del med jobbet att göra. Det är långa dagar och hjärnan är så otroligt slut när man kommer hem. Jag läser mitt eget senaste inlägg och kontaterar att countryspelningar och diverse är över och förbi, likaså psalmjazzkonserten i Oskarshamn för några helger sen. Allt har gått super och nu är det upphåll på spelande för ett tag. I alla fall för mig... Björn åkte hem till Småland imorse för att spela på Tofterydsrevyn, så jag är gräsänka till söndag. Så får vi se hur det går, jag har en matlåda klappad och klar i kylen...en dag av 4 alltså...

Första lönen kom nu i slutet av juli och VAD skönt det vaaar! Fick ut 11 tusen som iof försvann ganska fort :P Hyran, räkningarna och återbetalning till bröllopskontot. Så nu längtar vi till nästa =)
Jobbarkompis-Dan var inne på jobbet idag och hämtade sin drickabeställning till sitt bröllop nu på lördag. Han såg så glad och nervös ut så jag blev helt avensjuk! Jag åkte hem till Jönköping i lördags och stannade till nu i tisdags och passade på att åka och titta på våran festlokal ute i Gustav Adolf, bydgegården där. Mamma och pappa var med, som har vart där men för mig var det första gången. Det är så svårt att försöka föreställa sig hur stället kommer se ut men det är en riktigt bra lokal där det mesta ingår i priset, och utsikten är jättefin! så jag beställer fint väder nu!

För övrigt är jag nog på rätt spår när det gäller motionen, å de känns redigt gött! Det är ju bara rutin som gäller, så ikväll är det dags igen för igår var det vilodag efter en seg jobbdag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0