Alla hjärtans dag middag 2010

Kvällens (sjukt goda ) meny:

**
Jordärtskocksoppa smaksatt med pepparrot serveras med rotfruktspytt samt ljummen varmrökt lax
**
Helstekt hjortytterfilé med björnbärssås och svampsallad
samt potatis-och prästostbakelase
**
Konfektkaka med chokladmousse och ananassallad


Som ovan antyder har vi precis avnjutit den här menyn på Slottskällarn, det var min alla hjärtans dag-överraskning till Björnen min, fantastiskt gott! Och när vi betalade så fick jag en ros med mig hem och vi fick varsin liten minikartong med praliner! Kanonfin dag trots den rinnande näsan, det är så skönt att veta att man är ledig några dagar framöver. Jag ska nog ligga lågt med aktiviteter några dagar så jag blir frisk på riktigt. Inga rep och ingen kör för säkerhetsskull. Tråkigt men nu ska ja bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0