Back in the hood



Imorgon är det redan söndag! Tiden går så himla fort när man inte vill att den ska det och tvärtom. Klockan 10 över 1 i fredags skulle mitt tåg hemåt gå. När jag kom till stationen så stod det att tåget var försent med en och en halv timme, så det var ju kul. 3 timmars restid slutade i 5 och en halv. Men hem kom jag!
Så igår hade vi minikalajs för lillasyster med mormor morfar och farmor på besök, det var jättemysigt. Det känns att man inte hörs av så ofta längre när man bor på annan ort.

På tal om den andra orten så hade jag i fredags, innan jag åkte hem, en tät mailkontakt med Agneta på fastighetsbolget vi väntade svar ifrån om den senaste lägenheten. Hon skrev att hon väntade på besked från andra intressenter. Vilka då?! ville jag veta då, som trodde att vi stod först men det gjorde vi alltså inte. 3 mail senare får jag hennes nummer, ringer och får lägenheten!! Så på måndag ska vi avsluta den här affären och kolla upp de här bökiga med uppsägningsmånaderna. Men flytt inom 2 månader alltså =)

Ikväll har jag sett schlagern med mamma, och Emmy på sms! Inte jättekul men Salem kom vidare direkt och det var gött för han var den enda riktiga musikern på scen i afton, så det så. Innan schlagern gick av stapeln åkte jag på en guilt-trip av mamma som satte sig på motionscykeln och tog en sväng. Så jag var tvungen jag med, som inte tränat sen innan jul, därmed inte sagt att jag inte vill! Jag vill jag vill, bort med snön bara så jag kan ta mig dit! Det var i alla fall huur skönt som helst, får se om jag hinner med en sväng till imorrn innan tåget mot Örebro går, innan eller efter kebaben det får vi se! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0