Bättre kunde man ju må!

Imorgon blir det apoteket! Jag hatar det här. Hela huvudet är som en enda snorhög:( Och vi som ska gå ut och äta på finresturang ikväll, Slottskällarn. Min alla hjärtans dag present till Björn. Vi har inte pratat nåt om det så ingen av oss trodde nog att den andre skulle hitta på nåt men han kom hem här efter kyrkan med blomma och semla och chokladwienderbröd så då avslöjade jag min=) Så det hade ju varit lite kul om man varit frisk, men äta måste man ju ändå!

Har legat under duntäcket och tittat på Vem vet mest-maraton i några timmar nu i ett försök att vila bort förkylningen, de går väl sådär. Dessutom är nässprayet slut, så det vet i tusan hur det här ska gå:P Vi håller tummarna!




Sofia ♥ Björn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0