Det är ju snart mars....sluta snööööa!


Hej hej!
Jag låter fortfarande lite sjuk men förkylningen är borta. Vi var på Olles 25års kalas igår och drack whiskey så nu känns det bättre, det är bara hest kvar. Som vi hoppas går över snart! Fick mail om L-provet till musikhögskolesökningen i förrgår. Min provtid blev lördag 27:e.....så det var ju inte så smidigt eftersom Björn och jag var bokade hemma i Jönköping för en 50årsfestspelning. Men men han får klara sig utan mig. 12.30 lördagen 27e för jag sångprovet, så bara rösten ger med sig blir det kanon=)

Björn kom hem och sa att vårat kära fastighetsbolag Öbo hade ringt om besiktning på lägenheten. Va dom nu ska göra det för nu?! Med möbler i och allt. En slutbesiktning kan jag förstå men nu? Jaja nästa tisdag blev det satt till i alla fall så då blir de väl lite panikstädning på måndag då :P

Och mer snö kom det ju precis som vi alla önskade...............ÅÅÅÅÅÅHHH!! Jag kommer hinna gå upp 10 kilo sen jul om jag inte tar tag i seriös träning snart. Jag vill men snön håller mig tillbaka! Har gjort 2 stycken försök  till gympapass i vardagsrummet de senaste 2 veckorna. Känns underbart knäppt när man hoppar runt här! Hade nog varit bra för mig att komma ut lite mer:P Nu har jag tex inte skola igen förän nästa torsdag eller fredag tror jag då vi ska redovisa och kommenter våra slutarbeten vi förväntas hålla på med hemma nu....även där försöker jag komma igång. Det är så svårt å klämma fram en vettig frågeställning bara. Jag vet bara att mitt ska sikta mot special pedagogik på gymnasiet i någon form.

Till slut, dagens bedrift: Idag gjorde jag alldeles själv, med lite lite vägledning....en egen marinad till kycklingen jag åt till middag! Kände mig helproffsig med olivoljan och vitlöken och sweetchilisåsen.
Gårdagens sorg: Andra Avenyn var inställt till förmån för OS. Jag säger inte att varken eller men dom kunde väl sänt AA i svtplay åtminstonne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0