En dag närmre helg


Tlöööööööööööött! Idag har det varit ett himla farande! Taina kom och hämtade björn imorse vid 8 så han kunde köra henne till jobbet så vi sen kunde ta bilen för en dag full med ärenden.
First stop: gymmet. Det blev simning idag, lika skönt som i förrgår=) Sen åkte vi till Marieberg och Onoff och fixade ny strömsladd till min laptop, så nu mamma och pappa är det fixat! Blev en dyr historia men inte i närheten så dyrt som den älskvärda försäljaren på Mediamarkt i Jönköping försökte smälla i mig. Byt jobb säger jag!
Sen blev det Ikea och jag ville köpa tusen saker, det fick jag inte......Köpte i alla fall 4 stolsdynor till köksstolarna, blev så fint så! Sen tittade vi på Smådal-bokhyllan vi tittat ut till nya lägenheten och den såg bra ut. Hittade även klädhängarna och funderade lite kring hallen, det är ett meck med färger och grejer men idéer börjar ta form! Jysk fick också ett besök, hittade en ev hallmöbel. Va bra att jag skriver upp allt här nu så jag inte glömmer det!!
Sista anhalten blev Indiska där den turkosa gardinen vi har hängande i sovrummet nu, fanns kvar. Så nu har vi två för nästa sovrum :P Jag vill flytta nuuuuu!

Ja det tog några timmar det där, nu har jag precis skrivit ihop en underbart slarvig opponering på en klasskompis slutarbete i den här kursen. Delkurs 1 slut imorgon alltså, introduktion till kurs 2 på måndag. Men innan det är det helg i Öret som ja trodde ja skulle få tillbringa solo eftersom Björnen åker hem till skogarna. Men! se jag får besök, det finaste besöket av alla. Emmy tar sig 6 timmar med buss från Kalmar till Örebro så att vi kan se på melodifestivalen ihop. *snyft* Jag säger som Carola: sanna vänner kan man alltid lita på.....:P Det blir Emmy-fjäsk i helgen alltså!

Nu blir det snart sängen, good night sweethearts!

Kommentarer
Postat av: Emmy

fjäsk räknar jag med!

härligt att bli omnämnd med carolas ord...

ses imorn babe!

2010-02-26 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0