Mycket mat

Kvällen:
Usch jag sitter i soffan och jääääser verkligen. Dagens i-lands problem: den underbara känslan innan man börjar äta en efterlängtad middag, och sen äckelkänslan när man ätit alldeles för mycket. Det blev en alldeles för sen lunch/middag på kycklingfilé och fetaostsallad och sen chili con carne alldeles för tätt inpå!
Får se om man kan samla ihop motivationen till en promenad imorgon, det skulle verkligen behövas! =) Jag känner i magen hur situpsen funkar, nu ska ja bara springa bort det som sitter framför:P Bort med snön, bort med snön!

Melodifestivalupdate:

Precis klarat av melodifestivalen deltävling 2 och det är otroligt hur olika folk tycker. På Facebook var detta både den bästa och den sämsta tävlingen hittills:P Zac Efron-kopian var väl given sekunden han visade smilgroparna, men det VAR ju en catchig melodi och han sjöng helt ok. Pauline sjöng grymt som vanligt men låten var otroligt booring och Andreas Johnsson borde gå en engelskakurs vilket antagligen inte heller skulle hjälpa. Tejpa igen munnen på´n!

Jag sitter och slötittar på Beck-Kartellen, för den har man ju inte sett 24 gånger:P och så kollar jag möbler på Ikea och Jysk. Jag har ingen jätteerfarenhet av Jysk men av hemsidan att dömma är de värt ett besök!
På Ikea står följade pinaler på inköpslistan:



Vad tycks? =) Jag vill flytta nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0