O-kej?


Skumt är detta, för de ja tänker skriva nu känns de som jag redan skrivit här för några timmar sen, men ja hittar inget inlägg?? Så jag skriver väl igen....? Klockan blev ju i alla fall morgon till slut och efter många timmars skit-tv så åkte jag med Björn in till Järntorget och apoteket och fick så äntligen mitt nässpray. Så nu har ja sovit igen i alla fall 3 timmar tror jag. Var kommer allt snor ifrån egentligen!? Jag har ju vetat ända sen jag blev seriöst beroende av nässpray att en sån här natt en dag skulle komma, och som väntat var det inge kul heller :( Kanske får försöka mig på en avvänjning, när jag blir frisk då såklart, och "normaltäppt" :P

Jag har övat lite gitarr till C-provet till musikhögskolan och det känns faktiskt ganska bra. På C-provet är en viktig poängdel genre-bredd så jag chansar lite och kör Sofia Karlssons version av "Jag väntar vid min mila" på folkvisevis och kompar på gitarr själv. Det är bara nedslående att alla delar jag "kan" och fick godkänt på förra året är de som känns bra och inte teorin som är den jag behöver öva på...men men, provet är inte förän vecka 12 tror ja.

Och jo, mamma om/när du läser detta. Jag hör av mig som sagt i veckan om helgen i mars men om jag glömmer bort det kan du väl skriva upp att ni gärna får ta med mer utskriftspapper och så flyttkartonger upp! Kom ihåg-lapp=)
Lägenheten är för övrigt uppsagd från och med idag!

Nu borde jag läsa..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0