Seeeeg


Yes, jag var visst inte så frisk som jag trodde! Men gårkvällen gick bra ändå=) Det var bowling med musikgänget och jag ska inte säga föööör mycket men jag tror jag vann! Jag varnade faktiskt att jag kunde bowla men det var det väl ingen som köpte riktigt förän på banan :P
Dagen hittills har inte varit den mest produktiva, men vi har hunnit med en sväng till återvinningsstationen och det är ju skönt, bort med skiten! Nu sitter jag och väntar på middag, smidigt man kan ha det. Björn fick ju ännu ett släng av spysjukan så nu har vi inte ätit något vettigt på några dagar eftersom jag är helt handlingsförlamad i köket utan honom... Men ikväll blir det chili con carne och melodifestivlen, tjoohoo! Får se om Cilla och Richard dyker upp, inväntar svar här.

Också, igår tittade vi in till Dag Ivarssons fastigheter som vårat framtida fastighetsbolag heter och hämtade kontraktspapper och pratade lite. Vi var och tittade på lägenheten en sväng till i torsdags och det var redan väldigt tomt vilket också innebar att man också såg alla hål......oundvikligt iochförsig men hallen såg inte rolig ut, så det hoppas vi väl att dom kan göra något åt innan vi flyttar in så man slipper ge sig på det det första man gör.
Det blir roligt det här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0