So Lucky


God morgon!

Jag mår fortfarande ganska skit och gick runt och ojjade mig igår över hur jag skulle göra med den förväntat såå bra föreläsningen i Adhd/damp som skulle ägt rum idag i skolan.
För det första sov jag jättebra! och sen vaknar jag till ett sms som berättar att föreläsningen är inställd pga vädret!! Ibland ska man ha tur med! =) Tråkigt givetvis att föreläsningen blir inställd men det såg ut som dom skulle hitta ett nyt datum. Och tittar man ut genom fönstret så....sån snöstorm! Vi ska boka tåg hem ikväll till fredag, och det var en del tåg som var inställda permanent stod det men jag tror inte det skulle gälla vårat tåg. Vi får se när jag dyker upp=) Den lilla systern som fyller stort fyller på måndag så det blir lika qualitytime och kalas i helgen.

Dag Ivarsson fastigheter har inte hört av sig...det är inte lätt att ha dåligt tålamod=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa, jag har inte uppdaterat min nagellack samling på ett tag, så det kändes som om jag behövde något nytt ;)

2010-02-03 @ 11:04:01
URL: http://larosabelleza.blogg.se/
Postat av: Ester

Så du har bytt blogg nu asså? Och inte sagt nåt. :P Fy på dej^^ Jag tänkte så här. Jag har lov om två veckor. Du råkar inte vara hemma i jkpg då? :D

2010-02-06 @ 22:43:45
URL: http://estervirefjall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0