Bonne nuit


Okej igen, fick efter många om och men tag i Björn som var hos grannarna på näset, för de kan man väl svara i telefon, jag blev rädd. Han följde som väntat inte med in till stan i alla fall utan det blev en soloprestation i Hondan. MYCKET rolig kväll, jag märker hur mycket jag saknar riktigt tjejsällskap:P
Lugnade också ner mig ännu ett snäpp när jag för några timmar sen emottog ett sms från Emmy med förfrågan om umgänge imorgon. Så hon lever hon också och hade inte glömt mig, hade nog bara fastnat in the claws of love!

Så..mitt enda just nu befintliga issue handlar om NÄR och möjligen även OM jag kommer få chans att inkassera min Habokebab från 95an innan avfärd mot Örebro. Den var planerad till ikväll men fick flytta på sig för kycklingwook. Och imorgon ser det ut som det blir käk i stan med Emmy (Honey). Hmm...

Igår kväll/natt låg jag och såg Morden i Midsomer till klockan 10 över 3 på SVT Play och nu slog det mig att nästa avsnitt inte gått än, så va ska ja titta på ikväll I wonder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0