Ett riktigt nyårslöfte nu då!


Nuuuu var det ett tag sen jag gjorde något riktigt fysiskt aktivt och det börjar kännas:...inte bra!!
Bokade biljett hem till Öret idag, onsdag 12.15 tror jag det var. Ska bli riktigt skönt å komma hem till sitt igen, och DÅ! Då sätter vi igång igen! Förra året var kvartetten i princip klar för Tjejmilen i Stockholm när Björns mamma gick och satte en kniv i foten och det hela rann ut i sanden. I år blir det av, and that´s that!

Inte mycket drickasugna individer på jobbet idag, skönt tänkte jag först tills jag började somna mellan de kunder som ändå ramlade in lite nu och då. Helt klart bättre med mycket folk så man har å göra. Så välkommen till Systemet i Habo! :P

Sitter och läser Natacha Peyre och Kissies bloggar, varför gör jag det?! Jag förstår inte vad i mig det är som gör att jag läser!! Kanske för att stärka självförtroendet? "Guud vad vettig och "riktig" JAG är" dyker upp när jag suttit en stund. Lite confidenceboost såhär på måndakvällen=)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0