Hata Habib? Rahib?-inlägget.


Idag är det lördag och ikväll blir det premiärkväll på kåren, för mig i alla fall. Premiärkväll på kåren startade redan igår men en kväll får räcka! Kommer ju tjejer hit nästa helg för fortsatt partaj=)
Let´s Dance står på i bakgrunden och jag tror jag kräks bara jag hör Rahibs namn, tänker i protest aldrig lära mig vad han heter! Han toppar otvivelaktigt hatlistan denna vecka och alla veckor tills han försvinner ur media, han kan ju ingenting, ingenting alls! Pojkvaskern har ingen talang what so ever. Han kunde inte sjunga, han kan inte dansa och han kan inte prata! Varför är han i tv:n över huvud taget?

Idag borde lite saker blli gjorda, bland annat hämta en kursbok på macken som ligger alldelles för långt bort, sen borde vi ta en rejäl tur till återvinningstationen, inte särskilt kul det heller! Sen är det väl dags att börja välja kläder för ikväll, har ju lite rykte om mig att hinna med lite byten innan det är dags så det är väl lika bra att leva upp till ryktet, börja i god tid och bli nöjd=)

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0