Il fait froid! Askallt!


Jag hade verkligen inte alls tänkt å gå ut idag men det är fredag och det fanns inte mycket roligt hemma alls:(
Björn sa: "du tar väl på dig tajts under jeansen nu, det är askallt" Jaja sååå kallt är det väl inte så ja inte klarar mig 5 minuter fram och tillbaka till Ica? EXAKT så kallt var det! Herregud! Halvvägs försvann känseln i benen och ögonfransarna frös ihop och Björns skägg var plötsligt vitt av frost! Haha. Vi hoppsade resten av vägen till Ica=)

Jag vill sååå gärna komma igång med träningen nu:( Men det går verkligen inte cykla bort till gymmet och vi har ingen bil, det får bli mina dagliga kvällspass på vardagsrumsgolvet som gäller några veckor till tydligen...

Idag har jag skickat iväg lite intresseanmälningar till lite fastighetsbolag så får vi se om det händer nåt på den fronten.

Björn gör fläskfilé i köket och sen blir det Morden i Midsomer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0