Lyckad lördag, Slapp söndag

God morgon god morgon!
Emmy vill inte prata med mig på msn (jag vet att datorn är ockuperad) så jag kör ett inlägg här istället. Igår vad MYCKET roligt! Julia och jag var hos Malin på förfest för att sedan gå över gången till Malins grannhus för en kortis på ny förfest innan vi traskade mot kåren! Allt blev precis som det skulle bli och det behövdes kan jag säga efter mitt utfall och opeppande igårkväll! So thank you!

Idag mår jag helt ok, efter två tabletter och massa vatten igår innan jag gick å la mig. Istället hinner jag bara sätta mig i soffan med frukostteet innan Björn ligger och kräks på toa. Tro nu inte att han är så bakfull så han spyr, för så är det verkligen inte! Han hade solokväll hemma igår, nää jag misstänker vinterkräksjukan, har för mig att den "går" nu? Så han ligger nerbäddad i soffan med kudde och täcke framför en fantastiskt blodig och dålig actionfilm. Jag ska försöka mig på att hämta den där boken-på-macken-som-ligger-för-långt-bort, och samtidigt få lite frisk luft.
Det blir en lugnt dag efter en lyckad gårkväll!
Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vinterkräksjuka låter inte så najs. :/ Peppar peppar så har jag klarat mig hittills.

Hoppas ni får en bra dag!

2010-01-17 @ 13:35:10
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0