Måndag! fredag!? söndag??


Kommer inte alls ihåg vad jag skrev om senast och orkar inte kolla heller, tycker dagarna går ihop när man inte har något att passa! Har vart helg sen jul nu tycker jag=) anyways, senaste uppdatering innehöll antaglige mitt missöde med 3? SOM för övrigt kommer fortsätta imorgon eftersom dom tagit bort mitt "Mitt 3"konto på hemsidan men fortfarande kräver att jag betalar fakturor som ligger där, ja de blir ju lätt då!?

Sitter och chillar till en livekonsert med Muse jag hittade på Mtv, fantastiskt! Cilla och Richard har varit här ikväll på spelkväll, Galenpanna och Alfapet har avverkats, kanontrevligt. Och nu är disken avklarad ikväll redan också, rätt så trevligt det också:P

Björn och jag var på stan en sväng igår för jag var i desperat behov av Kicks och det blev självklart en sväng in på Entré där de senaste bidragen till vardagsrummet inhandlades=) Lila är det nya, även om det inte är en såå stor del av inredningen än så ska jag jobba på det, var så säkra! Vi fick dessutom presentkort på denna fantastiska affär i julklapp! Imorgon är det måndag och Björn och jag ska barnvakta Saga och Lina på eftermiddgen, utöver det tänker jag boka en tvättid och ingenting mer. Eller jo, fortsätta bläddra på Adlibris efter böcker till nästa kurs. Jag börjar ju läsa 30 hp Specialpedagogik nu om någon vecka och det ska bli riktigt spännande! Har ju en resurs den här terminen också i form av en mamma som alltså jobbar med barn in need of specialpedagogik om vi säger så. Ska nog beställa lite böcker imorgon redan så det inte blir som första pedagogikterminen där man låg en bok back varje vecka. Den stressen kan man ju vara utan!
Språkvetenskaptentan ramlade in strax efter ordkunskapsresultatet men gick inte lika bra. VG i ordkunskapen, G i spåkvetenskapen så nöjd får man väl va, bara uppsatsen som ska va ett "pass" så är Eng B avklarad den med=)
Björn ligger i soffan bredvid och har nog somnat misstänker jag så nu blir det en förflyttning till sovrummet och de nya kliiga sängkläderna som vi borde tvättat en gång före användning:P well well.....

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0