Music = life


Okej, precis bevittnat 2 timmar musikalisk genialitet i SVT2!

Lyckades tajma in repriseringen av Rock´n´roll Hall of Fames 25års jubileum, och som det jublades! Stevie Wonder, Simon & Garfunkel, BB King, Bonnie Raitt, Bruce, Billy Joel, Sting, Crosby Stills and Nash, U2 bland andra. Det var en enda stor musikalisk urladdning, man bara sitter och ler åt härligheten, eventuellt torkar lite tårar när Art Garfunkels röst håller samma klass som när det begav sig. Jag förlåter nästan alla körledare jag någonsin haft som tyckt att Bridge over troubled water är en bra idé.... Även om jag vidhåller att den INTE FÅR sjungas av någon annan!
Lyckling suck =)

Rolig överraskning väntade när jag kom från jobbet. Tydligen har inte mitt abonnemang hos 3 blivit uppsagt trots att jag fått detta bekräftat för mig av 3personal. Så hemma väntade inkassokrav + 3 obetalda försenade fakturor + att jag i 3 månader framöver kommer behöva betala dubbel räkning dels till 3 dels till Tele2 där jag huserar nu. Fantastiskt att det inte går att ha med 3 att göra utan att att går åt f*nders! Jag undrar hur det känns att arbeta hos 3, med det rykte dom skaffar sig. Stolta över att krama folk på pengar hoppas jag, annars är det ju ingen mening med det.

Nu blev klockan mycket och jag släcker lampan, godnatten godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0