Ny vecka

God morgon!
Jag dricker juice och äter prickig korvmacka och Malou recenserar den där filmen med Alec Baldwin, Meryl Streep och Steve Martin som går på reklam på tv. De är fantastiskt hur man bara behöver se en reklam för en säkert 2 timmar lång film och veta precis hur många stickor den hade fått av mig.... Meryl har blivit en sån himla tant!
Har fortfarande inte fått några pengar, varesig från Systemet eller från CSN. Har jag inte sett något imorgon tänker jag ringa samtal!
Hur som helst klarade jag helgen med 220 kr på kontot= bedrift! Jag ska inte berätta riktigt huuuur kul och lyckad lördagen var men den var väldigt lyckad tyckte jag och hoppas tjejerna tyckte likadant! Det var jättemysigt å ha er här!
Den här veckan ser hyfsat lugn ut, dagen kommer gå åt till att läsa ut min litteratur till förseminariegruppen imorgon eftermiddag och sen hävde ja ur mig att ja skulle baka något och ta med mig, så det får ja väl göra idag!
Först ska Björn försvinna härifrån sen kan ja sätta igång, städa lite, duscha lite, baka lite och sen läsa resten.
Ska bara köra en bloggrunda och uppdatera mig lite innan jag gör slag i saken:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0