Redan tisdag!


God morgon!
Ja nästan i alla fall, jag sov till kvart i 12, det var väl imponderande! Och en aning jobbigt, det är så surt när dagen försvinner. I alla fall är det redan tisdag vilket betyder att det var måndag igår, vilket i sin tur betyder att jag började skolan igår. Hur kändes då det? Jo för det kändes bra! Specialpedagogik A började med introduktionsföreläsning med lite historia och övergripande info, fortsatte i en spelfilm med Ed Harris och Cuba Gooding Jr om förståndshanikapp och utanförskap. Sen var det gruppindelning och jag är väldigt nöjd med gruppen. Ser ut att kunna bli en del bra diskussioner. Så nu är jag ledig till fredag, eller jag behöver inte dyka  upp i skolan i alla fall förens fredag. Självstudier som gäller och jag är med från start för en gångs skull =)

Igår drack vi öl (igen!) fast hemma hos Malin, igen mycket trevligt. Det är tråkigt att sista bussen går när den går :/ Björn var hemma och kurerade sig men gick till skolan idag. Han är extremt dålig på att va sjuk upptäckte vi. Han fattar inte det där med att ligga nerbäddad framför tv:n och bara tycka synd om sig själv. Sjukdom bortslösad på honom alltså!

Nu blir det pommes och nåt? till lunch och sen halv 6 ska vi repa på musikhögskolan och ja får prova nya mikrofonen, tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0