Så att.....


Jag ska snart sova här, eller jag ska gå på toa innan men sen ska ja sova här. Kom hem från stan för en stund sen Björn och jag efter några öl med Malin, Hjalmar, Erik och Sandra. Mycket trevligt, mer mer mer sånt=) Dom firade en avklarad hemtenta och jag....sympatifirade!  Dagen i övrigt har inte varit för produktiv kan jag inte säga.
Sov för länge, åt för sen frukost/lunch, tittade på tv. Sen! satte ja i och för sig igång att städa garderoben lite och rensade bland sängkläder och handdukar, lite duktigt ändå. Sen tog ja posebilder i digitalkameran, resulterade i ny profilbild här i bloggen, och sen just som jag börjar fundera i banorna att baka bröd, kom förslaget om öl. Fantastiskt!

I gårkväll låg det en lägenhet ledig hos Melins fastigheter som vi ringde på imorse, då var den borta......
I övrigt fick vi två förslag på lägenheter från Öbo IDAG som båda två hade sista anmälningsdag IGÅR?! Logiskt jag vet, man blir inte ett dugg frustrerad!


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0