Snabbis!


Där klickade vattenkokarn så det här får gå snabbt=) Jag skickade precis in min B-uppsats för sista gången EVER! u är det bära eller brista på den, så skönt att ha den klar! Krånglade lite med referenslistan i slutet men nu har jag följt boken till punkt och pricka så nu har jag något att försvara mig med om hon skulle ha invändnigar:P

Idag har vi städat, rensat och möblerat om här hemma i lägenheten och sånt är ju alltid kul! Flyttat ut Björns byrå med kläder från köket:P in till musikrummet där resten av hans kläder huserar så det var ju bara logiskt. Tv:n fick så flytta in i den stora hyllan mot väggen i köket, är på det hela rätt nöjd även om vi letar lägenheter varje rastlös stund vi får:P Vi har ju lite storlekskrav så det lär väl dröja ett tag antar ja...

Nu, Te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0