Still doin´ nothing=)

Hej!!
Idag trodde jag att jag var tvungen att åka till skolan på registerings och introduktionsmöte. Men se det sket ja i och antog att det gäller ju bara studentern som är nya vid Örebro Uni. Dessutom är jag redan registrerad till min kurs so why bother=) Åt pannkakor i godan ro med Björnen istället innan vi åkte mot stan, eller ja mot stan han vidare till skolan för att försöka producera ljuv musik! Mötte upp Malin på stan, som planerat och brände pengar ja inte har...som planerat... Men jag tycker faktiskt inte det blev sååå mycket onödigt. Köpte en necessär och en musmatta som ja verkligen behövde INTE! Men dom va för fina för å gå förbi. I övrigt, badrumsgrejer, kollegieblock och pennor.

Hämtade även upp en bok till kursen som ja letade upp på Stadsbibblans hemsida igårkväll som jag sedan ringde och ställde undan. Fantastiskt va man kan göra! Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap. Så nu tycker jag ja ligger rätt bra till litteraturmässigt inför starten på tisdag!

Nu åkte Björn till Filadelfiakyrkan och jag ska fortsätta göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0