Stop! Rewind!


Jag har sällan sovit så dåligt som inatt. Kom i säng för att stänga ögonen vid 12 och tyckte jag var duktig och att det här nog ska bli en natt full med bra sömn. INTE. Ligger och försöker till kvart över 1, går upp och kissar. Försöker en stund till och tror jag somnar oroligt för att vid 4 vakna klarvaken igen och gå och kissa igen. Går och lägger mig och vaknar igen vid 6 av att mamma går upp för jobbning. Ligger kvar och slumrar till kvart över 7 då Eddie (hunden) börjar ge ifrån sig de konstigaste lätena ja någonsin hört från en hund. Tyst! röt jag och önskade att pappa skulle komma hem. Vaknade igen vid 9. Sådär ja!

Det är en mindre snöstorm utanför fönstret och om cirka halvtimmen kommer Eline förbi, vi ska till Anita och fika och sen börjar ja jobba vid 1. Sista dagen idag, känns skönt:P Och imorgon lunch bär det som sagt av hem till Örebro, och jag längtar.

Och! såg precis att ja fått mail från betygsregistreringen. Ordkunskapstentan = VG! HUR gick detta till?
Nu hoppas vi på Språkvetensken så är kursen klar sen!


~~So long~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0