Trött på snön och snor

Jag mår inge bra, alls. Förkylning. Asså ja är fasen hellre riktigt magsjuk 2 dagar än går såhär en vecka. Och till på köpet är det ytterst lite kvar i nässprayet och halstabletterna är slut. Vi får se om jag överlever natten...
Ikväll ställer vi klockan på halv 9 så vi är först på telefonen till Ivarssons Fastigheter imorrn morgon. Det lutar nog åt att vi tar lägenheten. Mamma jag glömde fråga om kort. Men i morgon som sagt ringer Björn fastighetsbolaget och kollar lite info om den här bökiga dyra överlåtelsen som vi i värsta fall får svälja. Sen efter det sa vi också att det vore gött att åka dit och ta en titt till och i så fall kanske ta lite kort då innan vi bestämmer oss definitivt, även om det antagligen blir klart innan veckan är slut. Både ja och Björn vill verkligen ha den. Men nu ska ja försöka glömma de tills i morgon då vi vet mer. Sånt här är alltid så ångestfyllt varje gång, även om det är något positivt som står i centrum så känns det alltid lika läskigt med en ny förändring.
I övrigt har jag varit duktig och läst ALLT ja skulle ha läst till i morgon och dessutom suttit i telefon med mamma 40 minuter om åtgärdsprogram i förskolan, även det läxa att ha koll på till seminarium i morgon. Sen blir det raka spåret till Apoteket, måste skriva kom ihåg-lapp!
Jo, jag har målat en egen planlösning av lägenheten i paint, den ser ut så här:

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha färgen är ju klockren :)

2010-02-02 @ 22:55:08
URL: http://larosabelleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0