Varför handla på rea?



När det finns så mycket fint till ordinarie:P Kom precis hem från A6 med mamma och Eline, tack för trevligt sällskap=) Fyndade två likadana oversize klänningar på H&M i smickrande stl 42, min första bh på H&M! eventuellt har dom äntligen fattat att det finns folk i världen med bröst...Utöver det en sketacool ring och ett par örhängen från Pearls for Girls, hudkräm och ett väldigt rosa nagellack. Va nog tur att vi kom iväg när vi gjorde, köerna upp till A6 nu var INTE roliga!
Det var så himla fint och vackert väder i stan med snön som låg och solen som sken så jag bestämde mig för en tur på längdskidorna. Hemma i Habo var det dock en annan väderhistoria....:P Vi får se imorgon hur det ser ut helt enkelt.

Jag fövånas över hur mycket fotboll min pappa kan se på en dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0