Wednesday


Hej!
Idag sov jag inte liiiika länge som igår då jag klev ur sängen 10 i 12 och hade dåligt samvete hela dagen.
Fick ändå lite frisk luft igår när vi premiärrepade på musikhögskolan med coverbandet. Fick testa nya micken och är jättenöjd, lät jättebra eller var det för att ja sjöng i den=)
Såg på handbollen hos Cilla och Richard medan Björn repade med band 2 och det var ju ingen rolig tittning....

Vädret utanför är skit x 10 typ så planen var att inte gå utanför dörren idag. Ev kommer det inte gå att hålla det löftet eftersom det kräver att jag övertalar Björn att gå å posta min studieförsäkran till CSN så jag får pengar och ja vet inte riktigt om det går. Men det är ju å andra sidan många timmar kvar till tömning...

Vi la ju upp en par-söker-ny-lägenhets-annons på Blocket för några dagar sen. Den fick vi vårat första svar på igår. Ett par på Norr som letade efter några som kunde ta över deras 3a på 73 så den åker vi ev och tar en titt på. Man fååår ju inte bli alltför exhalterad såhär i början, första nappet å så men ja kan inte hjälpa det. Jag är så inne på att flytta nu, samtidigt som det så klart måste vara ett vettigt ställe flyttlasset går till. Denna var det inflytt på 1 april så det är ju i alla fall ett realistiskt datum. Vi får se va vi tycker!

Idag ska jag vänta på Björn tills han kommer hem med mjölk så jag kan äta frukost, plugga klart så ja slipper imorrn och sen ska ja passa in konståkningen på tv!! Äntligen! =)


He´s back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0