I am superwoman

Som jag blev påmind om härom dagen så var det GANSKA längesedan jag skrev här. Någon liten uppdatering hade jag gott kunnat kosta på mig men annars har läget varit ganska så intensivt ett bra tag.
Sen sist har jag förutom att jobba en hel del också spelat en hel del! Riktigt kul!
Förra helgen var det dags för våran countrykonsert i Jönköping, som gick riktigt bra! I publiken satt även viktigt folk och vi fick lämna lite telefonnummer och mailadresser och blev sedan bokade för countryfestivalen i Drottningstorp nu i lördags, 26/6. Så i fredags åkte vi hemåt ännu en gång mot Tofteryd. På vägen stannade vi till i Taberg för midsommarfirande hos systrarna Hjelmstam med sällskap, så lite uppstyrt blev det trots allt!
På lördagen spelade vi först sommarjazz på musikgudstjänst i Tofteryds kyrka hemma hos Björn och sen drog vi raka vägen till mina trakter för ännu ett countryrace. Vi kom hem hyfsat sent igår kväll till Tofteryd och gick upphalv 8 i morse för färd mot Vadstena på Björns kusin Annas konfirmation och därifrån tog vi tåg hem från Motala, och nu är vi äntligen hemma!
Veckan är full med jobb med EN ledig dag på torsdag och är det inte sol då så  gråter jag! Det ska bli MIN dag=)
Jag lägger upp en rad bilder här nedan eftersom de senasteteknikundret, våran systemkamera använts flitigt!
Bilden på mig vid frukostbordet, nyvaken utan smink va så fin så jag var tvungen att bjuda på den, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0