Oh vilken härlig dag..

...ska vi repa om några timmar!
Idag är jag ledig och solen skiner himlen är blå. Jag har precis kommit in från någon timmes segande i parken utanför. Jag har äntligen börjat läsa Snabba Cash, och ja gillar den. Det får bli filmen sen då, om jag inte måste vänta på Björn som säger att han också måste läsa den innan.... Tveksamt säger jag, då får vi vänta till nästa år i den takten han läser=)
Jag har nu börjat sommarjobba, jobbade första dagen i tisdags, nervöst som tusan men det gick bra. Sen skulle ja vart ledig igår men blev inringd. Gårdagen gick ännu bättre än i tisdags så jag hoppas ja kan hålla trenden! Det är så sjukt trevligt folk, det underlättar ju en hel del. Jag blev tillfrågad om att jobba idag också men idag är det repa som gäller. På lördag ska vi spela med våran lilla konstellation från musikhögskolan på sjuksyrrornas examen på universitetet, sen går färden mot Jönköping för på söndag är det countryrep som gäller inför konserten 19 juni. Folkets Bio 19.00 Gratis! Välkomna! Vi ska även hinna med en sväng till Åkers kyrka utanför Skillingaryd, för tillfället en potentiell bröllopskyrka! =)
Imorgon är det heldag på jobbet, till halv 9!
Bilder på förmiddagen:
Björn gillar inte sol.......å honom ska ja gifta mig med!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0