På G


Då blev det ett sånt där jätteglapp mellan inläggen igen!
Senast ja skrev så skulle vi hem till Jönköping för att repa country, detta var alltså förra helgen. Sagda rep gick skitbra kan rapporteras och den här konserten kommer bli såå bra! Jag fortsätter med reklamen.

Alltså, svängig blandad countryrepertoar med dragspel, banjo och munspel på Folkets Bio på Tändsticksområdet i Jönköping 19/6 klockan 7. Biljetter köpes i dörren 50 :- KOM!!


I söndags åkte vi sen tillbaka till Öret, i bil med Emmy som sällskap som sedan har förgyllt veckan här ända tills idag när hon åkte hem. Jag har jobbat en del men idag var jag helledig så vi fick en dag på stan ihop i solen=)
Idag plockade jag ut läksmycket ur näsan, efter ett bra tags kämpade, jädrans vad den satt!

Imorgon är det redan fredag, veckorna går så otroligt fort! Jag jobbar 3-8 imorgon och ska jobba min första lördag i övermorgon. Det känns fortfarande väldigt bra och alla är så himla trevliga. Dessutom verkar det som att jag fortfarande inte träffat alla som jobbar där. Hur många kan dom va? =)

Björn och jag har så smått börjat ta tag i bröllopsplanerna och imorgon ringer jag kyrka och festlokal och rekar! Känns roligt att få sätta igång=) Och det är ju lika bra. Alltid lättare att boka av än att komma på saker i efterhand!

Annars så har jag fortfarande ont i halsen och tänker tvinga bort det med te i litervis! En himla tur att konserten inte är denna helgen! Föresten på tal om konserten igen. Modern countryklädsel...vad är det? Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0