Restlesssss

Hej! Det är en 25 minuter kvar tills jag får väcka Björn från sin middagslur och jag har jättetråkigt. Jag vet iof inte vad vi skulle hitta på om han var vaken=) Hade jag inte hostat så förbenat hade jag gett mig ut på en springtur, det är ett som är säkert. Imorgon är det lite jobbdags igen efter 4 dagars ledighet, smygstartar och avslutar jobbveckan imorgon med ett lagom pass på 4-8:P Sen på fredag bär det av hem mot Jönköping för konsert och sjung i kyrkan.
Idag var det även intervju med Nina i J-Nytt med lite reklam för vårt gäng nu på lördag, jag längtar riktigt, kommer bli så bra!
Och på tal om detta så blev jag idag uppringd av arrangörerna för Country i Drottningstorp, ett litet ställe utanför Habo som anordnar ett countrykalas varje år på midsommardagen. Dom hade sett oss i tidningen och hört i radion och undrade om vi var intresserade att komma och spela på årets kalas. Så på lördag har vi en talangscout i publiken som ska avgöra om vi platsar:P Det vore seriöst riktigt kul om alla kunde, är alltid så tråkigt att dra ihop ett sådant här gäng och sen bara få genomföra en spelning. Så vi hoppas att inte alltför många av oss redan är uppbokade på midsommardagen, för i så fall står vi på scen i Drottningstorp!
Hmm mer....jag har gjort absolut ingenting måndag tisdag och idag, känns jättebra.....diskat och solat och diskat lite till typ.
Jo, så har vi faktiskt bokat kyrka och festplace också för nästa års happy händelse, mitt och Björnens bröllop.
18 juni 2011 blir datumet i Sandhems kyrka, vi är extremt nöjda med det valet=)
Nää men jag fortsätter väl surfa runt efter inspiration till country-outfit inför lördag. Någon som har en hatt?
Alltså, nu på lördag 19 juni klockan 19.00 i Folkets Bio, Tändsticksområdet.
50:- i dörren. Hjärtligt välkomna!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Whaaa 18 juni 2011 är bokat! :D snyggaste bruden nånsin kommer du va!

2010-06-24 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0