Before bed



God afton! Björn och jag, eller ja Björn sover, men jag tittar på Svenska Hollywoodfruar. Men inte länge till, snart blir det sängen. Förra veckan sökte jag musikhögskolan i dagarna två och dom sökningarna har jag tänkt glömma bort tills beskedet kommer, och då ska ja anta att jag inte kommer in, så blir men inte besviken. Vi får se helt enkelt!

I helgen var mamma och pappa uppe och vi satte igång med fixandet av nya lägenheten. På fredag går flytten and we can´t wait! Björn och ja va precis där nu ikväll och målade sista svängen i hallen, och de blir så fint=)
3 väggar vita + fond i vardagsrummet blev det i helgen, fond i sovrummet och en massa slip och spackel. Jag har börjat packa ganska seriöst tycker jag. Det är kul att man har ljuslyktor.......välkommen att hämta en....eller sju!!
Imorgon ska jag sova, riktigt länge och sen förhoppningsvis åka till gymmet! För idag åkte cyklarna fram ur förrådet så nu är det vår!

God natten godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0