Det händer mycket nu!


Japp då är jag redo inför imorgon, tror jag...
Imorgon börjar sökningsdag 1 av 2 till musikhögskolan. Jag skriver inget på facebook eftersom jag fortfarande tvivlar på hur detta kommer gå. Det var så surt efter förra årets misslyckande när alla frågade hur det gått. Det betyder iochförsig inte att ja inte är peppad! Jag är sjukt förberedd på det jag ska vara förberedd på och min moment-ordning blev helt perfekt såg jag nu när jag hittade schemat på nätet. Imorgon är det först gehör vid 9 och sen gruppledningsprovet halv 2 till halv 5. Hoppas det slutar lite tidigare så jag hinner ha förseminariegrupp med "vanlig" skolan vid 4 :P
På onsdag föll det sig så fantastiskt att jag inte har första provet förän kvart i 11 vilket betyder att jag hinner ha mitt seminarie i Specialpedagogiken 8-10. Det gäller att ligga i!!

På onsdag besiktar dom nya lägenheten, surt att varken Björn eller jag kan vara med. Idag har vi i alla fall hämtat spackel, tapet, färg och lim på Flügger, så nu längtar jag mest till helgen så vi kan sätta igång och börja jobba lite på den! Kul att se vad mamma och pappa tycker också.
Jag borde nog gå och lägga mig nu så ja är någolunda klar i huvudet inför morgondagen, så blir det!
Godnatt och titta inte på Aschberg på 8an, det är riktigt dålig tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0