Go morron

God morgon!
På nåt sätt känns det verkligen inte som måndag idag. Söndag eller tom lördag faktiskt. Kanske för att det inte varit någon jättehändelserik helg. Vi har i alla fall befunnit oss på hemmaplan väldans mycket.
Jag sitter i vardagsrummet i soffan för jag kommer ingen annanstans. Björn har hjälpt Anders med golvläggning hemma hos dom i två dagar nu så ja bestämde mig för att börja med lite flyttstäd och rens. Jag började med våran walk-in-closet. Jag skäms lite över allt jag tänker slänga men ja kan ju inte ta med skiten bara för att!

Björn kommer tillbaka runt lunch och då blir det ärenderunda:
bibblan och lämna mina väldigt försenade låneböcker
apotekt för nästa månads nässprayförbrukning
försöka få iväg min sketna mobil på service
OCH sen
Flügger och hämta färg och tapeter för nästa helgs renoveringsstart! Vi får se va de blir=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0