Intro



Idag ringde klockan första gången vid 6 och sedan igen kvart över. Funderade in i det sista på att hoppa över den här dagen. Introduktioner brukar ju inte vara de mest livsviktiga delarna av en kurs. Men men, upp kom jag och iväg kom jag också...till slut. Idag tog bussresan 50 minuter vilket resulterade i 10 minuters försening. Märkte dock att Örebro länstrafik insett att dom måste kompensera sina resenärer på något sätt för alla förseningar, bussresa med rabattkort kostade nämligen idag 4 spänn haha! Åk buss på egen risk alltså.
I alla fall, introduktionen var helt ok, vi tittade på Gilbert Grape som man ju aldrig kan se för många gånger. Det snyftades hej vilt i hela salen. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, vi har badat och nu väntar jag på maten till Top Chef på 3an=)

Jag längtar redan till nästa helg, då åker vi på tapetjakt=) Jag har i alla fall bestämt mig för att 3 av 4 väggar i vardagsrummet kommer bli vita. Helvita, å så kör vi en fondvägg även i denna lägenhet. Gärna något med mönster, och färger som går ihop med de bruna sofforna. Vad nu det är för färger? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0