Looong time

Ja nu var det ju ett tag sen det här så en uppdatering är väl på sin plats. Hittills idag har jag ätit alldeles för många kakor och ingen middag så snart får ja nog ont i magen.
Hur som helst, senaste inlägget handlade om min osäkra studieframtid som jag väl fortfarande inte blivit så mycket klokare på. Jag hade ett väldigt givande samtal med studievägledarn i alla fall som gav lite förslag samt uppmanade mig att prata med studievägledarna på socionom och liksom undersöka den idéen.
Hur som haver så får det ligga på hyllan lite nu ett tag eftersom det händer en del andra grejer. Det här veckoslutet har varit panik i skolan, böcker ja inte har som skulle läsas ut och en skrivuppgift på två tidigare böcker skulle in idag. Jag har nog aldrig lämnat in en så dålig uppgift så det känns ju sådär kul....får invänta kompletteringen helt enkelt.
Det är i alla fall äntligen helg och listan på anslagstavlan på saker att göra är lång. Det hela blev ju inte bättre när Björn IGÅR berättade om repetitionerna inför Smask=musikhögskolorna i Sveriges egen melodifestival där Björn ingår i ett bidrag och som kommer prägla helgen och göra honom oförmögen att delta i mina planer:P Äh så mycket är det kanske inte. På tisdag och onsdag nästa vecka gör jag slutproven till musikhögskolan, så det ska det övas till såklart. Utöver det behöver vi komma iväg till Flugger färg för inhämtande av färg och ev. tapeter inför nästa helgs gör-det-självpartaj när mamma och pappa kommer upp och får se lägenheten för första gången. Blir spännande!
Jag får väl utnyttja Björns frånvaro imorrn och söndag förmiddag och började flyttpacka!! Ska bli så skönt att kunna se att vi är på väg:P
Snart ska det passas barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0