Dagens utbrott


Hej! Jag har precis kommit hem från en en och en halv timmes fotopromenad kring Svartån. Pillade ihop nya systemkameran igår och idag var det så dags för lite testing. Roligt är det!! Solen skiner och på himlen är det omväxlande molnigt, men varmt ändå. Det är väl meningen att jag ska städa den här lägenheten idag men klockan är ju faktiskt bara halv 1!

Angående igårkväll känner jag att jag verkligen inte kan låta bli att kommentera. Det är ingen nyhet att jag avskyr allt som hör ihop med Anna Bergendahl, så det behöver jag inte tjata mer om även om jag skulle kunna. JAG var inte ett dugg förvånad över vårt så kallade "schlagerfiasko" som Aftonbladet skulle ha det till. Och skadeglädjen visste ingen hejd igårkväll. Men nu när jag läser Aftonbladet så är det plötsligt Christer Björkmans fel att vi inte kom till final och här måste det väl ändå till ett stop och belägg!! Var det Christer Björkmand som tävlade för Sverige? Nej! Var det ens Christer Björkman som bestämde vem som skulle tävla för Sverige? Nej! Det står att läsarna är eniga och att Christer ska sparkas. Jag bryr mig inte jättemycket om Christer är kvar eller inte på sin schlagerpost men att läsarna är eniga, det enda dom har att vara eniga över är det faktum att dom har sig själva att skylla!! Det är svenska folkets fel att Sverige inte gick vidare till final. Vad trodde ni egentligen?! Tråkig tjej, tråkig låt, tråkigt nummer! Inte riktigt receptet för en schlagerfinal om man tittat på de senaste årens 10 i topp-bidrag va?
På Aftonbladet fanns det en länk där man kunde skicka en tröstande hälsning till Anna Bergendahl. Skicka en till Christer istället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0