Helg i Habo



Nu är jag hungrig igen, som jag misstänkte att jag skulle bli.
Jag gick upp kvart över 7 för ja trodde ja skulle ut med hunden eftersom jag lovat det igårkväll men fick ledigt till kvart över 8 så det blev en äggfrukost med te och juice. Sen blev det då en blåsig 45 minuters promenad men en glad vovve och det va riktigt gött! Jag hatar att komma hem hit till ett hus med våg precis utanför duschen, man kan ju INTE låta bli!!! Jag önskar att det hade vart fel på vågen för det va inga roliga siffor, så nu räcker det! Nu blir det fikastopp och motionsstartskott!

Igår var det söndag och jag var med på Martinas möhippa i stan, riktigt kul fast jag inte var med på hela! Hon va verkligen jätteduktig. Man kan ju inte låta bli att bli både lite pepp och avskräckt inför sin egen, om det nu blir någon, jag har alltid resonerat att jag har för få riktigt "nära" tjejkompisar i samma stad. I Jönköping finns några, och i Örebro finns några till. Så jag har alltid tänkt att jag kommer klara mig undan en riktigt seriös möhippa, vi får väl se=) Vi ska i alla fall ta tag i våra egna bröllopsplaner nu tänkte vi, bestämma kyrka och lokal och såklart ringa och höra oss för om vårat tänkta datum. Det är ju inte ens säkert att det finns något ledigt så tidigt ute som en del är!



Idag åker jag tillbaka till Örebro vid 14.14, lagom det. Ska se till att hinna färga håret innan jag åker med assist av lillasyster, snappade upp en kartong L´oreal casting creme på Coop igår i möhippeyran=)

Nä ja tror det blir en second breakfast här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0