Herr och fru Lindblom


Igår var en bra dag! Det var det fler som tyckte, det garanterar jag=)
Igår blev Martina Gradin och Johan Lindblom herr och fru Lindblom i Hasselfors kyrka i utanför Laxå. Utan tvekan det vackraste mest genuina bröllop jag någonsin varit på och jag har skräckexempel att jämföra med. Inte kanske så mycket ner det gäller själva vigseln men däremot festen. Som igår var helt fantastiskt rolig där tiden flög med hjälp av vettiga tal ( dom finns!), supergo mat och roliga spex! Ett sånt bröllop vill jag med ha=)

Så igår morse gick jag upp och cyklade ner på stan för att köpa ett kuvert till bröllopsbidraget. Dagen innan kom det över mig ett jättesug på att sätta dit ett hål i näsan igen. Sagt och gjort, nu sitter den där:P Hem och bort till Anders och Taina och hämtade bilen, ner till stationen å hämtade Emil och Ester. Tillbaka till lägenheten för redogörelse.
Vi startade nog lite i sista stund och var också allra sist in i kyrkan, dom stängde dörrarna bakom oss:P
Partydagen höll på till cirkus klockan 1 då Ester och jag packade in oss i bilen och körde hem igen.
Det är sjukt hur slut man är såhär dagen efter när man vart så känslomässig och spänd och helt lycklig så många timmar i sträck! Men oj så värt det=) Det har inte kommit upp så mycket bilder än på facebook och jag vill nog inte ta dom därifrån heller så jag publicerar inga bilder här. Kolla med någon som har facebook :P

Nu borde jag plugga, men jag sitter mest och väntar på Björn som borde anlända om typ en halvtimme. Då ska jag be på mina bara knän att han lagar nåt att äta så ska jag städa hela lägenheten sen. Jag behöver riktig mat efter dom här dagarna!

Men okej, jag läser några sidor då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0