Hot hot hot


Det är en ledig torsdag, trodde jag tills jag kom på att jag inte skickat in mitt PM om läs och räknesvårigheter som skulle vart inne i tisdags OCH sen påminde Linda mig om en bok jag ska låna av henne idag som ska läsas till seminariet imorgon......dagen blev plötsligt inte så kul!
Men men ja tar det piano ändå, solen skiner himlen är blå! Igår var det Vårruset och jag rusade på och kom in på en mycket behaglig tid av 31 minuter 28 sekunder. Visste inte vad jag skulle vänta mig men det tror jag är bra för att vara mig=)
Om två timmar ska jag bort till musikhögdskolan, vi ska börja spåna och repa lite till några kyrkospelningar hemma i Småland i sommar. Psalmjazz titulerade vi spektaklet med, lite klassiker, lite Sofia Karlsson, lite Georg Riedel. Vi får se hur det går!
Plockade fram bröllopstidningarna och tog med mig ut på balkongen, där vi för övrigt har balkongmöbler nu om jag inte redan sagt det! Vi har konstaterat att vi måste ta oss hem om vi ska kunna välja körka inom en någon sånär framtid. Uppdrag Åkers kyrka!

Idag ser jag ut som en hippie för jag har ett sånt där snöre i pannan! Jag tyckte det passade mitt flötiga hår!
Nu cyklar jag till Svampen och hämtar en tråkig bok!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0