Lugnet lägger sig

Det börjar faktiskt kännas lite överallt nu! Idag lade vi sista touchen vid slutarbetet om Downs syndrom jag författat ihop med Linda och Lotta. Det är numera inskickat för opponering. Så den dagen den sorgen!
Semifinal två av Eurovision satte precis igång på tv och jag undrar var Björn är? Ikväll var det våravslutning på kören så nu ligger det tårta i magen och pyser. En promenad imorgon kan vara på sin plats. Passar bra eftersom jag är ledig!
Helgen blir eventful! Imorgon kommer svärföräldrarna hit för det är kulturfestival på musikhögskolan och Björn ska spela. Han ska även spela på lördag när årets Yeah-festival drar igång i stadsparken, MEN innan dess ska vi hinna med en tur till Vingåkers outlet med hela familjen Sandberg. Jag har aldrig vart där och vet inte riktigt vad det är men jag har hört att det finns både kläder, skor och hemprylar så I like=)
På söndagsprogrammet står det sjunga i kyrkan och ev lite repande inför sommarens jazzpsalmkonserter.

Nu till gårdagens idiotevent i Örebro stad.
Imorse vid 6 öppnade Mediamarkt i Örebro. Och precis som i Jönköping pågår någon slags kapprustning mellan Mediamarkt och Elgiganten så Elgiganten, som redan funnits nyöppnade en större butik typ samtidigt. Det innebar att igårnatt vid 12 hade gamla Elgiganten nattöppet med sjuka priser. Så pallade man åkte man alltså och ställde sig i Elgiganten-kön vid 9, slogs med folk för att komma både in och ut, för att sedan åka direkt och ställa sig i kön till Mediamarkt som öppnade några timmar senare. Björn åkte med kompisar till Elgiganten, och kom hem typ 5 imorse, med EN SYSTEMKAMERA och en elvisp:P Jag är mycket glad att jag inte följde med. Har en känsla av att jag hade brutit ihop=)
Nedan: underverket!


Ännu en gång, jag avskyr Anna Bergendahls sångröst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0