Springtime!


I dubbel bemärkelse faktiskt! Våren = spring är i luften, helt underbart gött OCH ikväll är det springdags i Vårruset. Fiffigt va!
Igår hade vi en kanontrevlig kväll med gänget som kom förbi och spelade kubb och Galenpanna (spelet alltså) och drack öl. Bra uppladdning inför ikväll:P Kanske inte, men jag tror det kommer gå bra ändå.
Både Björn och jag är lediga idag så det känns som lördag helt plötsligt fast vi är mitt i veckan. Men jag har haft min skola för den här veckan, nu är det slutpaper som ska skrivas. Vi hade en slags muntlig presentation om vad våran grupp skulle skriva om igår, och det gick jättebra. Presenterade böckerna och vad vi tyckte va intressant i dom. Inte jätteansträngande.

Så efter skolan igår städade jag iordning lite här hemma och sen drog jag på mig springkläderna och tog några varv runt Holmen. Tidigare i veckan hade Cilla även påpekat det här med nummerlapp till Vårruset som jag inte fått?!
Så jag ringde Vårruset igår och hon sa: ta med leg och åk till Team Sportia och hämta innan klockan 7 ikväll. ( Igår alltså) Så jag cyklade bort raka vägen efter min springtur, illröd i ansiktet och med svettfläckar på ryggen i en väldigt orange tröja. Här kommer en tjej som tar det här seriöst tänkte folket på Team Sportia. I alla fall kan jag tänka mig att dom tänkte nåt sånt =)

Så nu ska jag väl bara dricka vatten och väcka kroppen med lite pilatesbollövningar så kör vi sen ikväll!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0