Sunday


Yes! Då har jag hämtat mig från gårdagens Eurovision och jag varken tycker om det eller ogillar det. Det blev som det blev kan man säga. Men kass var hon ju verkligen inte, Lena.
Jag sitter och gallrar igenom helgens kameraskörd med nya systemkameran. Slänger upp lite goa bilder på slutet som smakprov! Har haft en jättehärlig helg med god mat och trevligt sällskap och goa barn och bra musik.
Björn och jag kom precis in efter en stunds solande på gräsmattan utanför. Det är en otroligt solig och varm dag i Örebro idag. På förmiddagen sjöng jag i kyrkan och Björn var och handlade på Maxi, så nu har vi mat igen, halleluja!
Nu börjar jag bli nervös inför tisdag, då börjar jag nämligen att jobba för sommaren. Träningsdag som det heter, ska jag ha på tisdag men sen drar det igång. In i rutinerna igen + mer därtill. Vi ber en bön för att det här ska funka relativt smärtfritt!
Jag skulle sprungit en sväng idag men har ätit en kebab i bröd så det här håller inte. Det får bli pilates ikväll och spring imorgon för då är jag ledig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0